Fakta om udbudet
Udbyder
DSB
Rammeaftale om produktion af billetter på papir til DSB
DSB
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 25 05 00 53
Postadresse: Telegade 2
By: Taastrup
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Kontaktperson: Claus Adamsen
E-mail: xclaad@dsb.dk
Telefon: +45 51618155
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dsb.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/63264
Del II: Genstand
Rammeaftale om produktion af billetter på papir til DSB
DSB udbyder hermed en rammeaftale med én leverandør omkring produktion af billetpapir til en række af DSB's forskellige typer af papirbilletter.
DSB har en bred produktportefølje, hvortil der er behov for udstedelse af billetter til kunderne. DSB har derfor behov for at få produceret billetpapir til en række forskellige billettyper på papir. Rammeaftalen vedrører følgende billettyper:
Rullebilletter:
- Serie 011: National enhedsbillet (til salgssystemet ROSA)
- Serie 012: National enhedsbillet (til automaten NAUTILA).
Øvrige billetter:
- Serie 940: International billet
- Serie 941: International billet (til salgssystemet ROSA)
- Serie 945: International FIP-billet (til salgssystemet ROSA)
- Serie 965: Netbillet
- Serie 980: Gæstebilletter Standard
- Serie 981: Gæstebilletter DSB 1’
- Serie 988: Rejsetidsgarantibillet
- Blanket A72: Kontrolafgift
- Blanket A73: Kvittering for billet.
Leverandøren skal endvidere stille lagerfacilitet til rådighed, hvor færdigproducerede billetter kan opbevares indtil DSB anmoder om fremsendelse til DSB’s egne lagre, samt varetage håndtering af sådanne fremsendelser.
Option på forlængelse af aftaleperioden på 3 yderligere perioder af 12 mdr.
Den angivne værdi i pkt. II.1.5 og II.2.6 er alene et estimat over den potentielle anvendelse af rammeaftalen. Det faktiske forbrug af billetter kan variere, og afhænger bl.a. af om passagerer vil foretrække papir-billetter fremfor digital-billetter (der ikke omfattes af rammeaftalen). Forbruget vil muligvis falde over rammeaftale-perioden.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale med én leverandør om produktion af billetter til DSB
CVR-nummer: 16229415
By: Glostrup
NUTS-kode: DK012
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
1) Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk