23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 074-131031
Offentliggjort
16.04.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Midttrafik

Vindere

(16.04.2015)
A/S Jens Jensen & Sønner
Bilstrupvej 19
7800 Skive

Midttrafiks 40. udbud - Lokale ruter i Viborg Kommune


Midttrafik

Danmark-Højbjerg: Offentlig vejtransport

2015/S 074-131031

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Midttrafik
Søren Nymarks Vej 3
Højbjerg
DANMARK
+45 87408200

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.midttrafik.dk

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: https://www.ethics.dk/asp4/tender/mt_0140_20141126.nsf/dspleafs/dawelcome?OpenDocument

I.2) Hovedaktivitet

Transport med bybane, sporvogn, trolleybus eller bus

I.3) Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne

Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten

Midttrafiks 40. udbud — Lokale ruter i Viborg Kommune.

II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser

Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse

Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Viborg-området.

NUTS-kode DK,DK04

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:

Midttrafiks 40. udbud er udbud af lokal rutebilkørsel i Viborg Kommune. Udbudet omfatter årligt ca. 28 638 køreplantimer pr. år fordelt på 18 kontraktbusser. I alt udbydes 6 pakker/delkontrakter, med mulighed for at byde kombineret på pakke 1+2. Alle delkontrakter har driftsstart juli 2015. I pakke 5 skal afgives sideordnede tilbud på udførelse af kørslen med laventre bybus hhv. højgulvs landevejsbus.

II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure

Offentlig

IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Laveste pris

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos ordregiveren:

1-23-4-211-1-14

IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Tildeling og kontraktens værdi

Kontrakt nr.: 01

V.1.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

6.2.2015

V.1.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 6Antal bud modtaget elektronisk: 6

V.1.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

A/S Jens Jensen & Sønner
DK

Bilstrupvej 19
7800 Skive
DANMARK

V.1.4) Oplysninger om kontraktens værdi

Kontraktens endelige samlede værdi:

Laveste bud 7 917 856 og højeste bud 11 430 570 DKK

Eksklusive moms

Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:

Antal år: 5

V.1.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

V.1.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb
V.1) Tildeling og kontraktens værdi

Kontrakt nr.: 02

V.1.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

6.2.2015

V.1.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 7Antal bud modtaget elektronisk: 7

V.1.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Midtbus Jylland
DK

Herredsvejen 106
9632 Møldrup
DANMARK

V.1.4) Oplysninger om kontraktens værdi

Kontraktens endelige samlede værdi:

Laveste bud 1 220 857 og højeste bud 2 281 500 DKK

Eksklusive moms

Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:

Antal år: 5

V.1.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

V.1.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb
V.1) Tildeling og kontraktens værdi

Kontrakt nr.: 3

V.1.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

6.2.2015

V.1.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 8Antal bud modtaget elektronisk: 8

V.1.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Midtbus Jylland
DK

Herredsvejen 106
9632 Møldrup
DANMARK

V.1.4) Oplysninger om kontraktens værdi

Kontraktens endelige samlede værdi:

Laveste bud 692 254 og højeste bud 1 360 408 DKK

Eksklusive moms

Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:

Antal år: 5

V.1.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

V.1.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb
V.1) Tildeling og kontraktens værdi

Kontrakt nr.: 4

V.1.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

6.2.2015

V.1.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 7Antal bud modtaget elektronisk: 7

V.1.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Midtbus Jylland
DK

Herredsvejen 106
9632 Mødrup
DANMARK

V.1.4) Oplysninger om kontraktens værdi

Kontraktens endelige samlede værdi:

Laveste bud 3 024 299 og højeste bud 4 530 832 DKK

Eksklusive moms

Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:

Antal år: 5

V.1.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

V.1.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb
V.1) Tildeling og kontraktens værdi

Kontrakt nr.: 5

V.1.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

6.2.2015

V.1.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 7Antal bud modtaget elektronisk: 7

V.1.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

TK-Bus
DK

Jegindøvej 9
8800 Viborg
DANMARK

V.1.4) Oplysninger om kontraktens værdi

Kontraktens endelige samlede værdi:

Laveste bud 4 726 366 og højeste bud 7 899 200 DKK

Eksklusive moms

Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:

Antal år: 5

V.1.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

V.1.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb
V.1) Tildeling og kontraktens værdi

Kontrakt nr.: 6

V.1.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

6.2.2015

V.1.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 7

V.1.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Midtbus Jylland
DK

Herredsvejen 106
9632 Møldrup
DANMARK

V.1.4) Oplysninger om kontraktens værdi

Kontraktens endelige samlede værdi:

Laveste bud 634 700 og højeste bud 1 070 950 DKK

Eksklusive moms

Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:

Antal år: 5

V.1.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

V.1.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.2) Yderligere oplysninger:

Midttrafik afholder informationsmøde vedr. anvendelsen af det elektroniske udbudssystem, hvor de praktiske forhold vedr. upload af dokumenter mv. vil blive gennemgået. Herudover vil der blive gennemgået forhold i relation til den udbudte kørsel.

Mødet finder sted tirsdag den 16.12.2014 kl. 10:00 på Søren Nymarks Vej 3, 8270 Højbjerg.

Alle interesserede tilbudsgivere er inviterede til at deltage. Tilmelding kan ske pr. e-mail til busudbud@midttrafik.dk senest den 12.12.2014.

VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
DK

Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København
DANMARK

+45 35291000
www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 10 000 DKK. Ved klager over overtrædelse af EU's udbudsdirektiver indbetales dog et gebyr på 20 000 DKK.

VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
DK

Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

+45 41715000
www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

13.4.2015

 

Send til en kollega

0.047