23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 078-138314
Offentliggjort
22.04.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Sønderborg Kommune

Opdateringer

Rettelse
(28.04.2015)

I stedet for:
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Ethvert officielt EU-sprog

Læses:
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Kørsel af borgere for Sønderborg Kommune


Sønderborg Kommune

Danmark-Gråsten: Specialiseret personbefordring ad vej

2015/S 078-138314

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Sønderborg Kommune
Torvet 8
Indkøbsafdelingen
Birthe Frøhlich
6300 Gråsten
DANMARK
+45 88725735

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.sonderborgkommune.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Sønderborg kommune — Finans og Indkøb
da

Torvet 8
Skal være mærket »Tilbud — kørsel af borgere for Sønderborg kommune« og »Må kun åbnes af finans og indkøb«
Birthe Frøhlich
6300 Gråsten
DANMARK
+45 88725735

I.2) Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed

I.3) Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester

I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

Kørsel af borgere for Sønderborg Kommune.

II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser

Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse

Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Sønderborg Kommune.

NUTS-kode

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale

II.1.4) Oplysninger om rammeaftale

Rammeaftale med en enkelt aktør

Rammeaftalens varighed

Varighed i år: 4

II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Udbuddet vedrører kørsel af visiterede borgere til/fra daghjem samt kørsel af visiterede elever til/fra specialskoler i Sønderborg Kommune.

Udbuddet omfatter følgende delområder:

Delområde 1: Kørsel af visiterede borgere til/fra daghjem.

Delområde 2: Kørsel af visiterede elever til/fra specialskolerne Kløver-Skolen, Huholt Skole og Alssundklassen.

II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.1.8) Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja

Der kan afgives bud på alle delaftaler

II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej

II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:

Har tidligere været ca. 460.000 belagte km årligt.

II.2.2) Oplysninger om optioner

Optioner: nej

II.2.3) Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: ja

Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2

Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:

dage: 0 (fra tildeling af kontrakten)

II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1Betegnelse: Kørsel af visiterede borgere til/fra daghjem.

1) Kort beskrivelse

Delområde 1 omfatter kørsel af borgere til og fra daghjem iht. § 86 i Serviceloven.

2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000

3) Mængde eller omfang

For 2014 så kørselsmønstret ud som følger:

Antal borgere: 270

Antal ture: Ca. 31 000

Antal aflyste/forgæves ture: Ca.1 450

Antal km: Ca. 100 000.

4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 2Betegnelse: Kørsel af specialskoleelever til Kløver-Skolen, Huholt Skole og Alssundklassen

1) Kort beskrivelse

Delområde 2 omfatter kørsel med visiterede specialskoleelever til tre forskellige destinationer med opstart den 1.8.2015.

2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000

3) Mængde eller omfang

I 2014 var omfanget:

Kløver-Skolen, ca. 250 000 km

Huholt Skole. ca. 110 000 km

Alssundklassen havde ingen befording i 2014 da den er nystartet.

4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Kørsel af borgere til/fra daghjem — 220 000 KK.

Kørsel af borgere til/fra specialskoler — 430 000 DKK.

Entreprenøren skal på udbyders forlangende stille en bankgaranti for den enkelte delkontrakt.

Garantien skal stilles på anfordringsvilkår i form af betryggende bank- eller sparekassegaranti, kautionsforsikring eller på anden betryggende måde. Garantien skal kunne gøres gældende af udbyder, såfremt kontrakten ophæves eller opsiges på grund af misligholdelse.

III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

Der henvises til §§ 18 til 20 i udbudsmaterialet.

III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

Kontrakten er undergivet dansk ret og Retten i Sønderborg er værneting.

III.1.4) Andre særlige vilkår

Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej

III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Se udbudsmaterialet.

III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Se udbudsmaterialet.

Der stilles krav til sikkerhedsstillelse, samt tro og love-erklæring vedr. gæld til det offentlige.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Kørsel af borgere til/fra daghjem — 220 000 DKK.

Kørsel af borgere til/fra specialskoler — 430 000 DKK.

III.2.3) Teknisk kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:

Der stilles krav til vognpark, og diverse systemer. Se udbudsmateriale for yderligere information om tekniske krav.

III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession

Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej

III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure

Offentlig

IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Laveste pris

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej

IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter

Skal der betales for dokumenterne?: nej

IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

8.6.2015 - 12:00

IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

Ethvert officielt EU-sprog

IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud

Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)

IV.3.8) Åbning af bud

Dato: 8.6.2015 - 12:00

Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej

VI.2) Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

+45 35291095
https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

+45 35291095
https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

17.4.2015

Send til en kollega

0.094