23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Min Side – din godsportal!

Hos PostNord Logistics har vi fingeren på den digitale puls. Det betyder, at vi har et konstant fokus på at udvikle nye digitale værktøjer samt optimere på vores eksisterende.

Det gør vi for at kunne yde den bedst mulige service for vores kunder OG hjælpe dem med at optimere deres logistikprocesser. På baggrund af dette har vi udviklet vores kundeportal og logistikværktøj med navnet ”Min Side” til de af vores kunder, som sender paller og gods. 

Spar tid ved at booke dine godsforsendelser nemt og enkelt

Når du bliver kunde i PostNord Logistics får du adgang til ”Min Side”. Her finder du et hav af forskellige funktioner og rapporter baseret på lige netop din virksomheds logistikhistorik hos os. Samtidigt får du adgang til en nem og enkel bookingfunktion, der gør det muligt at planlægge dine forsendelser 24 timer i døgnet og uafhængigt af åbningstiden af vores kundeservice. Du kan desuden booke til afhentning lige når det passer dig.

Optimér din kundeservice og øg værdien af købsoplevelsen

En af de mest anvendte funktioner på Min Side er track & trace, hvor din kundeservice kan tjekke status på igangværende forsendelser og på den måde besvare eventuelle henvendelser fra dine kunder. Udover dette har du via bookingfunktionen også mulighed for at tilføje ekstra serviceydelser til dine forsendelser, der kan gøre modtagelsen af varen til en ekstra god kundeoplevelse og derigennem give en forøget chance for et genkøb hos din kunde.

Gør dine logistikprocesser og forecasting skarpere

Med Min Side ønsker vi at skabe transparens i vores samarbejde med dig som kunde. Det betyder bl.a., at du kan se kvalitetsstatistikken for alle leveringer af dine forsendelser. Dvs. at du får en oversigt over, hvor stor en procentdel af dine forsendelser, der leveres som aftalt.

Udover denne rapport får du også adgang til en kvalitets- og forsendelsesstatistik. Denne kan være yderst brugbar i forhold til at forudse kommende sæsoners aktivitet. Dette hjælper dig med at forecaste mere præcist og sikre den mest optimale ressourceallokering.

En platform i konstant udvikling

Den digitale udvikling står aldrig stille, og det gælder også ”Min Side” platformen. Jesper Nybro Lindqvist, der er chef i Business Development hos PostNord Logistics fortæller:

- Hos PostNord Logistics går vi skridtet ekstra for at give vores kunder den bedste oplevelse. Det betyder, at vi lytter til vores kunders behov og ønsker for løbende at kunne udvikle Min Side til at kunne imødekomme disse. Vi oplever en øget interesse for de værktøjer, vi stiller til rådighed, og vi glæder os over at kunne hjælpe vores kunder til at optimere deres forretning.

Vil du også have adgang til de mange fordele?

Er du allerede kunde hos PostNord Logistics, og ønsker du at logge på Min Side, bestille bruger eller nyt password kan du gøre det her

Ønsker du at blive kunde, og få adgang til den lange række af fordele, så kan du få et uforpligtende tilbud her.

PostNord Logistics A/S
Ullsvej 1
4600 Køge
Køge Kommune
Danmark
CVR nummer: DK20148586
P nummer: 1023365975

Kontaktperson

Daniela Kjær
Head of marketing & communication
+45 52289998 daniela.kjaer@postnord.com

Send til en kollega

0.078