En kontrol af en lastbil i Vejle har ført til domme mod både chaufføren og den ansvarlige vognmand.
Retten i Kolding har idømt en 40-årig kvindelig lastbilchauffør seks måneders fængsel, hvoraf 60 dage skal afsones, for blandt andet at have kørt i frakendelsestiden og anvendt en andens førerkort i 30 tilfælde. Samtidig blev vognmanden idømt en bøde på 365.000 kroner.