23948sdkhjf

Iveco tættere på kunderne

Iveco samler sine tilbud til kunderne med ny tjeneste - Iveco On

 ”Iveco On” er det nye fællesnavn for de tjenester og transportløsninger, som Iveco tilbyder sine kunder, så de kan optimere produktiviteten, styre ejeromkostningerne og give chaufføren en sikker og komfortabel arbejdsplads.

Med ”Iveco On” skal det være let for kunderne at finde frem til lige netop det servicetilbud, der passer til deres virksomhed.

De tjenester, der tilbydes under ”Iveco On”, er inddelt i fem grupper:

Fleet – der består af en effektiv flådestyring, overvågning, opgaveplanlægning, ruteoptimering og ordreekspedition.

Uptime – er tilbud, der holder køretøjet kørende på vejen dels ved at undgå uforudsete driftsforstyrrelser og dels ved at yde vejassistance, når uheldet er ude.

Care – giver kunder og chauffører tip til, hvordan de forbedrer deres kørestil for optimering af brændstof og køretøj.

Maintenance & Repair – der består af forskellige skræddersyede service- og reparationsaftaler, der kan tilpasses til kundernes behov.

Parts – er et tilbud om at vælge originale Iveco-reservedele og tilbehør.

 

Aldrig alene

- Vi udvikler konstant nye tjenester til vores kunder, og ved at samle dem et bestemt sted gør vi det lettere af finde rundt i tilbuddene, siger Thomas Hilse, ”brand”-president i Iveco.

- Med ”Iveco On” er kunderne løbende i kontakt med vores eksperter og forhandlere, som hjælper med at kundernes køretøjer og forretning kørende. Navnet signalerer, at vi altid er ”ON” for vores kunder. De er aldrig alene - uanset hvor de befinder sig, siger Hilse.

 

Kommenter på artiklen
Tip redaktionen
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.141