23948sdkhjf

Danske virksomheder er hårdt ramt af rederiernes container-knaphed

Global mangel på containere har fået raterne til at eksplodere og skabt flaskehalse i havnene. Derfor må Juliana Drivhuse betale otte gange højere pris for transport, og firmaet kan komme til at mangle glas, når drivhussæsonen går i gang
Mangel på containere i Kina og Fjernøsten kan føre til, at danske Juliana Drivhuse ikke får den fornødne mængde glas hjem til højsæsonen for drivhussalget, som starter i marts.

- Vi skal have 400 containere hjem hver med udskåret glas til 100-120 drivhuse fra Kina inden sæsonen starter. Men foreløbig har vi kun lovning på godt halvdelen. Så den næ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Transportmagasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094