23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Danske virksomheder er hårdt ramt af rederiernes container-knaphed

Global mangel på containere har fået raterne til at eksplodere og skabt flaskehalse i havnene. Derfor må Juliana Drivhuse betale otte gange højere pris for transport, og firmaet kan komme til at mangle glas, når drivhussæsonen går i gang

Mangel på containere i Kina og Fjernøsten kan føre til, at danske Juliana Drivhuse ikke får den fornødne mængde glas hjem til højsæsonen for drivhussalget, som starter i marts.

- Vi skal have 400 containere hjem hver med udskåret glas til 100-120 drivhuse fra Kina inden sæsonen starter. Men foreløbig har vi kun lovning på godt halvdelen. Så den næste måned er kritisk for os. Det er vores største udfordring i år, siger adm. direktør Nikolaj Stærmose, Juliana Drivhuse.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109