Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Udbyder
Faxe Affald A/S
Opdateringer
Levering af delte og udelte affaldsbeholdere på 190 l og 240 l samt minicontainere på 400-660 l til Faxe Affald A/S
Faxe Affald A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
34084742
Jens Chr. Skous Vej 1
Haslev
4690
Danmark
Kontaktperson: Lisbeth Larsen Thystrup
E-mail: lth@faxeforsyning.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.faxeforsyning.dk
Del II: Genstand
Levering af delte og udelte affaldsbeholdere på 190 l og 240 l samt minicontainere på 400-660 l til Faxe Affald A/S
Levering, montering og klargøring samt udkørsel og samtidig hjemtagning af delte og udelte affaldsbeholdere og minicontainere i Faxe Kommune for Faxe Affald A/S.
Faxe Kommune.
Levering af ca. 32 000 primært delte 190 l og 240 l affaldsbeholdere og udelte minicontainere på 400-660 l i Faxe Kommune, inklusive montering, klargøring og udbringning af beholdere og hjemtagning af gamle beholdere.
Forlængelse af kontraktens løbetid med op til 2 år, indtil den 31.1. 2026.
Forlængelse af kontraktens løbetid som beskrevet i del II 2.7).
Option på levering af ca. 17 000 stk. ventilerede biospande og tilhørende bioposer til samlet 5 års forbrug.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være i nogen af de situationer, der ifølge Udbudslovens § 135-137 kan eller skal medføre udelukkelse.
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet.
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet.
Kontrakten indeholder bestemmelser om arbejdsforhold og sociale klausuler, jf. udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Faxe Affald A/S.
Jens Chr. Skous Vej 1.
4690 Haslev
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Sammen med tilbuddet skal der medsendes en udfyldt og underskrevet ESPD. Hvis flere ønsker at byde i forening (f. eks. joint venture eller konsortium), eller hvis ansøger baserer sig på andres kapacitet for at kunne opfylde mindstekravene, skal disse andre firmaer også udfylde og underskrive deres egen ESPD, der ligeledes medsendes anmodningen. Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i § 135 i Udbudsloven, finder de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudslovens § 137 anvendelse på nærværende udbud. ESPD skal udfyldes for så vidt angår del II, del III A, B og C, del IV alfa, samt del VI.
Generel vejledning vedrørende ESPD kan findes her: https://www.kfst.dk/media/2325/espd-saadan-virker-det.pdf.
Det samlede udbudsmateriale downloades og gemmes lokalt på computeren hos ansøgeren. Herefter kan der åbnes en on-line formular på denne adresse: https:/ec.europa.eu/tools/esdp.
Når ansøger har valgt "Jeg er en økonomisk aktør", vælges "Importere ESPD" og under "Upload dokument" browses frem til udbudsmaterialet og den forudfyldte ESPD-formular som XML-fil. Herefter kan formularen udfyldes on-line. Til sidst (eller undervejs) kan formularen gemmes på egen computer som XML-fil, der så kan arbejdes videre med på et senere tidspunkt. Når formularen er færdigudfyldt, vælges i bunden af formularen "Oversigt", der giver adgang til at udskrive (eller gemme) en pdf-fil. Printet underskrives af ansøgere, scannes og vedlægges anmodningen.
Senest i forbindelse med eventuel kontraktindgåelse vil der blive krævet dokumentation vedrørende udelukkelsesgrunde og de stillede mindstekrav.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Frister for og procedurer for klager fremgår af "Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for udbud, lbk. nr. 593 af 2.6.2016 med senere ændringer.
Klager skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnt for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk/