Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Herlev Kommune
Vindere
Udbud af visiteret kørsel på ældre- og genoptræningsområdet i Herlev Kommune
(27.10.2018)
Harbirk Bustrafik Aps
Laurentsvej 18-20
2880 Bagsværd
Opdateringer
II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Slut
I stedet for:
Dato: 31-12-2020
Læses:
Dato: 31-12-2021
II.1.5)
Placering af det tekst, der skal ændres:Værdi eksklusive moms
I stedet for:
Læses:
7 600 000,00
II.2.6)
Placering af det tekst, der skal ændres:Værdi eksklusive moms
I stedet for:
Læses:
7 600 000,00
II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Beskrivelse af forlængelser
I stedet for:
Ordregiveren har en option på forlængelse af rammeaftalen i 2 x 12 måneder.
Læses:
Ordregiveren har en option på forlængelse af rammeaftalen i 1 x 12 måneder.
II.2.11)
Placering af det tekst, der skal ændres:Beskrivelse af optioner
I stedet for:
Ordregiveren har en option på forlængelse af rammeaftalen i 2 x 12 måneder.
Læses:
Ordregiveren har en option på forlængelse af rammeaftalen i 1 x 12 måneder.
Yderligere oplysninger
Af udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.1) er kravet til egnetheden til at udøve erhvervsaktivitet ikke oplyst. Minimumskravene til afsnit III.1.1 er følgende:
— Tilbudsgiver har autorisation for udførelse af hvervet, jf. LBK nr. 1050 af 12.11.2012 om tilladelse til buskørsel.
I udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.2 og III.1.3 er der i forbindelse med minimumskravene til økonomisk og finansiel kapacitet samt teknisk og faglig kapacitet henvist til udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet. Minimumskravene til afsnit III.1.2 og III.1.3 er følgende:
Økonomisk og finansiel kapacitet:
— En gennemsnitlig årsomsætning på minimum 10 000 000 DKK i de seneste 3 regnskabsår,
— En gyldig erhvervsansvarsforsikrings med en dækningssum på mindst 10 000 000 DKK for personskade og mindst 5 000 000 DKK for tingskade,
— En egenkapital for de seneste 3 reviderede årsregnskaber, som er positiv.
Teknisk og faglig kapacitet:
Tilbudsgiver skal oplyse om mindst 3 sammenlignelige referencer over de betydeligste kontrakter til offentlige myndigheder tilbudsgiver har udført inden for de seneste 3 år. Referencerne skal dække tilsvarende arbejder/ydelser og bør indeholde oplysninger om følgende:
— overordnet karakteristik af rammeaftalen/kontrakten,
— samlet årsomsætning,
— tidspunkt for udførelsen,
— modtager af arbejdet/ydelsen.
Udbud af visiteret kørsel på ældre- og genoptræningsområdet i Herlev Kommune
Herlev Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
63640719
Herlev Bygade 90
Herlev
2730
Danmark
Kontaktperson: Mehtap Aycin Mola
Telefon: +45 44527039
E-mail: mehtap.aycin.mola@herlev.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/90338743.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.herlev.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/84335677.aspx
Del II: Genstand
Udbud af visiteret kørsel på ældre- og genoptræningsområdet i Herlev Kommune
Udbuddet omfatter en rammeaftale på kørsel af visiterede borgere på ældre- og genoptræningsområdet i Herlev Kommune.
Herlev
Udbuddet omfatter en rammeaftale på kørsel af visiterede borgere på ældre- og genoptræningsområdet i Herlev Kommune.
Ordregiveren har en option på forlængelse af rammeaftalen i 2 x 12 måneder.
Ordregiveren har en option på forlængelse af rammeaftalen i 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk