23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 077-136301
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Vindere

Kontrakt vedrørende kørsel af børn til og fra børnehaven Solsikken.

(10.07.2015)
Nymand A/S
Industriparken 1
4800 Nykøbing F

Danmark-Nykøbing F: Persontransport, ikke rutekørsel 2015/S 077-136301


Danmark-Nykøbing F: Persontransport, ikke rutekørsel

2015/S 077-136301

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Solsikken, Guldborgsund Kommune
Ejegodvej 6 B
Helle Madsen
4800 Nykøbing Falster
DANMARK
+45 54732730

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.guldborgsund.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2)Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed

I.3)Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester

I.4)Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1)Beskrivelse
II.1.1)Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

Kørsel af børn til og fra Solsikken.

II.1.2)Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser

Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse

Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Til og fra Solsikken.

NUTS-kode DK022

II.1.3)Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt

II.1.4)Oplysninger om rammeaftale
II.1.5)Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Kørsel af børn til og fra Solsikken.

II.1.6)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60140000

II.1.7)Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej

II.1.8)Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej

II.1.9)Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej

II.2)Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1)Samlet mængde eller omfang:

Daglig kørsel ca. 250 dage pr. år i kontraktperioden.

Anslået værdi eksklusive moms:

interval: mellem 3 200 000 og 4 000 000 DKK

II.2.2)Oplysninger om optioner

Optioner: ja

Beskrivelse af disse optioner: Forlængelse af kontraktperiode med maks. 12 mdr.

II.2.3)Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: nej

II.3)Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Påbegyndelse 1.8.2015. Færdiggørelse 31.7.2019

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1)Kontraktbetingelser
III.1.1)Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Der kræves sikkerhedsstillelse på 50 000 DKK jf. udbudsmaterialet.

III.1.2)De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3)Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

Ud over tilbud fra tjenesteydere, der selv vil udføre tjenesteydelsen, vil konsortier eller samarbejdende tjenesteydere kunne afgive tilbud, hvis der samtidig afgives erklæring om solidarisk hæftelse for tjenesteydelsens opfyldelse og de kontraktlige krav hertil.

III.1.4)Andre særlige vilkår

Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: ja

Beskrivelse af de særlige vilkår: Tilbudsgiver skal senest ved kontraktindgåelse være i besiddelse af alle nødvendige myndighedsgodkendeler vedr. denne omfattede kørsel.

III.2)Betingelser for deltagelse
III.2.1)De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Tilbudsgiver afgiver tro og love-erklæring om at tilbudsgiver ikke har ubetalt forfalden gæld til det offentlige, jf. lov nr. 1093 af 21.12.1994 med senere ændringer.

III.2.2)Økonomisk og finansiel kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Tilbudsgivers seneste 2 års regnskaber.

III.2.3)Teknisk kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:

Referenceliste med oplistning af tilsvarende opgavetyper.

III.2.4)Oplysning om reserverede kontrakter
III.3)Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1)Oplysninger om en bestemt profession

Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej

III.3.2)Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1)Type procedure
IV.1.1)Type procedure

Offentlig

IV.1.2)Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3)Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2)Tildelingskriterier
IV.2.1)Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier

1. Pris. Vægtning 40

2. Kvalitet og organisering. Vægtning 30

3. Eksternt miljø og arbejdsmiljø. Vægtning 20

4. Suppl. serviceydelser. Vægtning 10

IV.2.2)Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3)Administrative oplysninger
IV.3.1)Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2)Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej

IV.3.3)Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter

Skal der betales for dokumenterne?: nej

IV.3.4)Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

4.6.2015 - 14:00

IV.3.5)Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6)Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.

IV.3.7)Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud

til: 31.7.2015

IV.3.8)Åbning af bud

Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej

VI.2)Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.3)Yderligere oplysninger
VI.4)Klageprocedurer
VI.4.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

+45 35291000

VI.4.2)Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage over et EU-udbud skal indgives til Klagenævnet og være modtaget inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelse af ordregivers bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået kontrakt.

Senest samtidg med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal klager skriftligt underrette ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.

VI.4.3)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

+45 41715000
+45 41715100

VI.5)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

16.4.2015

Send til en kollega

0.047